Sunday, November 18, 2012

ECAH 3RD BIRTHDAY

PERSIAPAN BIRTHDAY ECAH ( ISNIN )

ni hari sebelum majlis..pagi-pagi bancuh tepung muffin yg aku beli ari tu . tapi malangnya , banyak yg tak jadi sbb kesilapan teknikal semulajadi...bukan salah aku k...apa-apa pun ada jugak yg ok , terus packing masuk dlm bag goodies...tema kali ni adalah watak kartun smurf , so kaler goodies pun kaler putih biru...nasib ..baek , ecah pun tak rupa smurf ..kekekkee




muffin yg tak jadik

mak pulak , sibuk siang ikan nak buat laksa..

 mak cik diberi tugas potong buah

 mak ngah pula goreng mee siam


muffin yg dah siap packing..ok la tu dari semua tak jadi..

belon dan permainan yg lain..


si tukang packing import dari kl tau..

bag goodies utk hari jadi..tema smurf

seronok tol bebudak ni berposing sakan..




malam deepavali , beriya dua org budak ni main bunga api...

model deodoran utk kanak-kanak

 


jgn terkejut sangat arr adam...


HAPPY 3RD BIRTHDAY ( SELASA )

adam dpt baju sponsor dari tuan rumah...nasib ada tau...klu tak , tak tau arr nak cakap!!

birthday gurl pun pakai baju yg sama gak..

tetamu dah dtg menikmati juadah yg terhidang

kek pun picture smurf

tuan tanah duk kat dapor aje..

ni la org kuat dapor..klu tak ada depa bertiga , mmg tak jadik arr jamuan tu tau..terima kasih pada mak cik , mak ngah dan mak



adam dah dpt  kek , terus lari ke belakang...hehehehe

antara makanan yg disediakan..ada mee hoon goreng , laksa , pulut kuning , nugget dan lain-lain




petang time , aku terima tetamu yg aku tunggu-tunggu selama ni...ni la kawan baek aku selama kami di UiTM Segamat dulu , kini kami berjumpa semula..banyak cerita kami dok sembangkan...maklum la hampir 10 tahun jugak tidak berjumpa..thanks Apit kerana sudi dtg  . next time , aku akan dtg JB lagi


ptg time , bebudak ni memasing dah terbongkang tido...

ni pun sama...

malam time , aktiviti buka hadiah utk si ecah tu..seronok aje la budak tu

ni yg dia paling suka...ke hulu hilir dgn stroller tu

oh ya , setakat ini sahaja  , esoknya aku dah pun nak balik muar  , tunggu k..

2 comments :

Afne said...

time sambut birthday bdk yg plg seronok kan. comel je goodies bag smurf tu.

Unknown said...

mama adam pun excited jugak...kekekeke