Thursday, November 8, 2012

FAREWELL AMY

Adoiiii...entry dah lama dok  tersimpan dlm folder draf aje...mmg tak sempat nak update blog lately , bertimbun keje-keje kt opis...kat rumah lak , sibuk layan karenah adam....sorry la ye..

k , ni kisah sebelum masuk bulan Nov hari tu , lamakan aku dok peram??? hehehhe ..kami di ofis telah adakan jamuan perpisahan utk amy...sedih jugak dlm hati coz seorg lagi member finance kena pergi meninggalkan kami semua kat sini .apa nak buatkan , ni semua utk kebaikan beliau jugak . harap-harap ,  amy happy kat tempat keja baru  .

jamuan hari tu , kami buat makan-makan sikit waktu lunch , menu utama adalah nasi tomato  , ayam masak merah , kuah dalca ,papadom dan bubur jagung yg sedap...thanks haziq  , masakan mama ko mmg terbaek!!

apa lagi korang , sila layan pic-pic ni , aku tgh tak ada idea nak tulis apa-apa sbb dlm hotak aku ni asyik pikir nak packing barang aje coz aku nak balik kampung keesokkan harinya...k la...tgk aje pic-pic tu...




ucapan perpisahan dari kami semua....

bagi ucapan utk semua kengkawan opis

3 dara pingitan

ikhlas dari kami di finance

bersama kaum adam kat opis yg semakin pupus..kekekeke

see....kaum aku gak yg dominasi dlm opis ni...so , memacam perangai kita jumpa k..

tuan tanah pun nak bagi cenderahati jugak sebagai kenang-kenangan...huhuhuhuu

jom kita makan pulak....





 
 



antara kami yg penyabar...dok belakang sekali pun tak pa kan pah???!!


mmg sedap tul nasi tomato dari mak haziq ni...next time boleh order lagi..huhuhuh


dari finance...lampu tido agar amy tidak terlelap dgn harus kehidupan...ceh!!!!

hadiah dari aku...pas ni boleh letak pic tunang k..

k , la ,itu aje hari ini .

No comments :