Tuesday, November 6, 2012

OLE-OLE DARI BANDUNG LAGI!!

saya dpt ole-ole bandung lagi...ada org berholiday ke sana , maka kenkawan yg dok dendiam kat bumi m'sia ni , merasa jugak arr tempiasnya....

selain dpt ole-ole , ada jugak kirim duit utk beli kain ela kot la berapa dpt dgn RM50 .00 tu...tau dah , klu kirim ngan air liuq , jgn harap dpat k...sama  gak arr ngan aku , klu org kirim dgn air liuq , maka balik nanti , air liuq jugak arr aku balik ...kuikuikui

apa-apa pun , terima kasih frenz coz belikan aku 2 pasang kain cotton bandung tu...puashati sbb dpt corak praisley yg aku dok saban hari intai-intai kat blog org niaga  . buat masa sekarang  , belum terpikir lagi nak buat baju apa...haih...dah buat baju , nak kena bayar upah lak ye...tu yang kena tangguh sikit tu...ongkos tiada....

k, la ..ini adalah pic yg kami di finance dpt merasa dek dari org bagi tu...sila layanzz k..

lepas sarapan pagi tu , kami semua dijamukan dgn 2 jenis brownies kukus dari Bandung...sedap!!

ni brownies  kukus tiramitsu marble...atasnya ada kepingan hazelnut..browniesnya perisa kopi

 ni pulak brownies kukus original...rasa coklat piau!!

kengkawan yg lain dpt beg ajaib ni...korang tgk ek , kenapa di panggil ajaib..sebelum buka , cam sekeping aje rupanya...

 bila dah buka.....see....cantikan??!! sesuai masukkan telekung
 
 tie gadies , dpt baju hard rock manchester


ni la kain cotton bandung yg aku kirim dgn corak praisley tu...nak buat baju apa ek???

ni ole-ole utk saya...t-shirt sehelai..

k la . .itu sahaja utk hari ni

No comments :