Monday, January 14, 2013

KARNIVAL JOM HEBOH

lama tul aku simpan pic ni...walau lama-lama pun , tetap aku nak tayang gak...buat penat aje aku snap pic ni semua tau klu tak ke blog aku yg satu ni..huhuh

k la , ni aktiviti sebelum semua org sambut tahun baru hari tu...pada 31.12.2012 ari tu , karnival Jom Heboh diadakan dia stadium bukit jalil nun...wei , mmg terbaek arr diaorg buat kat situ..dah setahun aku simpan plan nak kesitu bersama adam...so , bila ada peluang cam ni , harus la aku terjah .

pada hari tu , mujur juga cuaca adalah terang , so aku dan adam , pepagi dah bangun dan bersiap ..kami naek tren dari ampang dan bertukar ke Shan Chow Lin dan terus sambung tren ke Bukit Jalil . ramai juga manusia time tu..maklum la , memasing nak bawak anak-anak berjalan .huhuhu

kat sini , mmg banyak tul booth jualan , memacam yg diorg jual ,korang sediakan duit aje la..ada jual kasut  , pakaian , makanan dan sebagainya...paling best adalah kat booth TV3 ..ada artis dan games-games yg disediakan . aku dan adam , idak la masuk coz tak suka bersesak dgn ramai org camtu...klu setakat nak tgk artis aje, , idak la aku sanggup...so , kami just berjalan-jalan dari booth ke booth yg lain . sekadar cuci mata aje la gamaknya .





k la , dlm kul 2ptg , kami dah beransur nak balik sbb penat dan kepanasan dgn cuaca yg membahang .korang layan aje la pic k...


time ni baru sampai...tak ramai sgt org...nampak aje mendung cuaca tu , tapi sebenarnya bahang k....

ada mini konsert gak...boleh la layan sekali lalu tu

time nak balik sudah!!

hasil rembatan satu bag jajan ...satu bag adalah rm10.00 ada 5 pek..berbaloi la jgak

ni semua utk adam...dia yg beriya nak semua ni...tension aku bawak belon spiderman dia tu masuk tren...rasa nak letupkan aje..

ni pun utk adam jugak....sepasang ni cuma rm10.00 aje

dek kerana kehausan , rembat air ribena ni...dlm satu bag tu ada 6 pek air ribena dan extra 1 beg lagi..semua ni rm10.00 aje...mmm..kat Karnival Jom Heboh ni , mmg duit rm10.00 sekeping-sekeping tarik keluar dari purse...

No comments :