Monday, July 22, 2013

HARI GURU

Pic ini  , masa hari guru tempohari . 2 hari sebelum hari guru , budak ni dah kecoh...suruh aku ke kedai RM2.00 utk beli hadiah cikgu...haih...tak menyabor-yabor la ...seperti tahun lepas , bunga ros sekuntum ttp menjadi pilihan adam utk cikgu dan ibu aka pembantu  tadika .

bukan main seronok lagi nak bawak bunga utk cikgu tapi rasanya tak complete klu tak tulis apa-apa..disebabkan adam dah pandai mengeja dan menulis , aku ada idea utk buat kad ucapan dgn tulisan adam . siap aku belikan gunting zig zag utk mencantikkan lagi .haih...bersemangat 2 beranak ni kan??

aku cakap huruf , si adam menulis...aku lukiskan belon dan bunga , adam plak tolong colourkan...akhirnya siap jugak kad ucapan yg simple ni .jadi la kan....hasil kreatif budak tadika...

adam tgh mengcolour kad ucapan

sudah siap...cantik dan simple

ini utk cikgu

ini utk ibu aka pembantu

kad dan bunga ros dah standby nak bagi cikgu

malu-malu plak...bila aku nak amik pic dia..

No comments :