Saturday, July 13, 2013

JOM IKEA

pic terbaru ....jom ke ikea di Mutiara Damansara...ada sesuatu yg aku cari kat situ..tapi tak boleh la beritau sekarang...tunggguuuuu bulan September nanti k...yg pasti , hari-hari adam dok tanya bila bulan 9 tu mama??? adoi!!! penat tau nak jawap ....

bila dah selesai misi mencari barang yg dihajati  , pastu aku dan dilla ke foodcourtnya plak ...klu dah dtg ikea ni , wajib la pekena meatballl yg superb sedap tu..kali ni aku amik meal utk kanak-kanak ..cuma RM5.00 sepinggan dan ada 5 biji meatball dan first time nak cuma chicken wing ..just RM9.00 utk 5 ketul  . hati ingin mencuba currypuff ikea yg famous tu , tapi tak ada la plak .huhuhu..tak apa , nanti aku dtg lagi kali ni nak bawak adam plak .

k la.......byeeeeeeeeee

meatball ikea yg mmg superb best !!!!! murah lak tu RM5.00 sahaja

5 ketul chicken wing..RM9.00

jemput makan semua ......

air gas dari ikea juga

2 comments :

Afne said...

ini mmg melampau!

Unknown said...

hehehhe..

klu ko ada , mmg aku heret ko gak..huhuhu