Wednesday, September 4, 2013

COMEL TAK?

comel tak kengkawan?? ni la dia salah satu barang dlm bag goodies hari jadi adam baru-baru ni selain dari makanan  . memula tu mmg sakit otak aku pikir , apakah barang yg aku masukkan dlm bag goodies sempena hari jadinya yg ke-6 nanti . puas jugak la merata blog walking ...last-last terjumpa satu blog yg bagi barang ikea utk birthday anaknya...so , aku pun terus terjah website ikea dan ternampak la pinggan , mangkuk  , sudu dan garfu comel utk kanak-kanak ni . idea bernas terus mari , maka siap la amik kertas dan pen utk calculate berapa kos nya . plan aku just nak amik set sudu , garfu dan pisau dan cawan sahaja . jadi la kan?? warna pun cantik , murah plak tu  , yg penting boleh pelbagai guna dan tahan utk jangkamasa panjang .

lepas pikir dan congak 4-5x , otak pun dah buntu , terus aje la ajak dilla teman aku ke ikea kejap . kami pergi naik tren aje sampai kelana jaya terus amik cab .

masuk aje ikea , terus mulakan operasi mencari barang yg dihajati , mmg tak dan nak tgk ituini disekeliling kami tu.maklum la masa singkat , amik terus jalan .  nasib baik bertimbun barang tu , senang hati aku  coz goodies adam dah settle even ada 2 bulan lagi  . 





ini la websitenya...ok la kan?? utk bebudak aje...bermacam warna plak tu...mesti diorg suka

see...mmg banyak ..tak risau la klu tak cukup ke hape...sedap aje aku amik terus masuk dlm beg ikea kuning  tu


settle utk project aku tu , terus ke foodcourt ikea...tak sah klu dtg ikea  tapi tak pekena meat ball yg sgt sedap tu ..oh ya ni semua set kanak-kanak..diorg pun guna pinggan dari ikea jugak...berwarni-warni meja kitaorg



banyakkan??

cantikkan?? tak sabor nak wrapping cantik-cantik siap bereben bagai ...aik!! mamanya plak yg over nampaknya??

selain dari cawan dan sudu tu , ada gak mangkuk dan pinggan..quantity dan harga masih sama iaitu RM5.50 utk setiap setengah dozen 


tadaaaa..dah siap..standby nak dipacking

No comments :