Thursday, September 5, 2013

PACKING GOODIES BIRTHDAY

Ni picture pada 30hb august hari tu...barang-barang utk goodies birthday adam semuanya dah ready.. bila aku suruh adam packing aje , berdezup dia nak buat semua tu..hahahha...excited kan?? biarkan la...birthday dia pun...aku dok sebelah dia, just memantau apa yg patut .

utk tahun ni , aku nak buat goodies simple aje ...tak banyak brg dlm tu tapi sgt berbaloi ...kali ni dlm bag goodies itu  cuma ada cawan dan sudu garfu dari ikea , air kotak dan biskut tiger mini sahaja .sgt simple kan?? tak mau dah jajan ke..coklat atau cekedies..lagipun tak elok utk gigi budak-budak .

k la , layan pic dibawah ..budak ni bersungguh packing goodies . mesti penat dia nak buat semua tu , maklum la semua tu ada 50 packing .

biskut tiger mini ni aku beli kat kedai borong jajan yg berada di bandar baru ampang ..sekotak ada 12pek harga RM10.80 sahaja..aku borong 4 kotak .

comel kan?? aku amik perisa original dan coklat

cawan dan sudugarfu ni beli kat  ikea ...harga dan quantity check kat sini. aku merajinkan diri wrapping cantik-cantik

ni 3 barang utk goodies birthday adam...air kotak pun dari kedai borong jajan ..satu karton ada 24 kotak...satu karton tu RM15.00 ( dah naik le..dulu RM13.00 aje ) aku borong 2 karton ( jenama delight perisa anggur dan laici )

plastik goodies beli kat kedai RM2.00 aje..dicampur lebihan  last year

jom packing!!!!





siap utk trip yg pertama


lepas mandi , sambung lagi sampai siap semuanya

k...siap semuanya..ready bawak sekolah pada 2hb sept nanti...tunggu k..n3 sambut birthday di sekolah dan open house di rumah ucu

No comments :