Monday, September 16, 2013

COSWAY REDEMPTION

hai...jumpa lagi...saja nak story sikit pasal cosway redemption kat uols... ini lah dia , bantal u-shape  , hasil dari redemption cosway baru-baru ni .sesaje nak simpan barang ni dlm rumah.. selain kegunaan utk merehatkan leher dan kepala semasa dlm perjalanan naik bas , time tgk tv kat rumah pun boleh guna gak .

cantikan?? bantal u-shape design ladybird merah menyala

aku redeem ni just menggunakan kupon cosway yg aku dpt sekiranya membeli barang cosway melebihi rm30.00 dlm satu bil  , sedikit-sedikit aku simpan ,lelama jadi banyak la...bila dah banyak tu , tak tau nak buat apa , so kita redemp la apa-apa yg patut dlm buku  redemption cosway tu ..mmg mudah dan best .

 

dah banyak jugak aku redemp barang melalui kupon tu . ada yg tebus kupon dan terus amik free dan ada jugak aku tebus kupon tapi kena tambah duit sikit . apa-apa pun mmg sgt berbaloi..barang yg may be tak mampu aku nak keluar duit  , aku boleh dpt dgn separuh harga .contohnya cam revitalisor ( pembersih udara) , mahal tau benda ni ,  korang boleh klik kat sini klu nak tau info lanjut .

k la . layan pic ...dah tak tau nak tulis apa lg ni .



utk u-shape pillow ni , aku tebus dgn 12 kupon , so tak perlu keluar $$

aku pernah juga tebus benda lain , see , bunga utk ikat kat langsir ..comelkan??

cantik aje langsir aku lepas diikat dgn pengikat langsir dari cosway ni

ni ada lagi balance kupon yg tersimpan . ada target utk ambil barang yg seterusnya..tungguuuu!!

ni la , barang yg aku impikan tu....aku nak tebus radio kecil ni utk letak kat opis...

No comments :