Friday, September 6, 2013

MERDEKA RAYA DI TADIKA KEMAS TMN KOSAS

kali ni nak cerita pasal sambutan hari kemerdekaan dan hari raya di sekolah adam . aktiviti telah berlansung pada 31hb August 2013 .. pagi tu , bukan main seronok lagi adam..pepagi senang aje aku kejutkan dia bangun tido , sebabnya dia nak pakai baju raya dan songkok yg siap aku jahitkan bersama dgn bendera Malaysia...amboiii...bukan main lagi ye...

oh ya , pada hari tu , rumah aku ni tak ada air dari semlmnya , nasib baik sekolah adam buat makan-makan , terselamat aku dari memasak..huhuhuh..k la..layan pic aje ..tak ada idea nak story .

 budak wangi sebelum ke sekolah .

acara sudah bermula..ada persembahan dari adam dan kawan-kawan sekolahnya...bersemangat sungguh sambut hari Merdeka..


 lepas dari tu , ada cat walk utk acara baju raya ala-ala baju merdeka raya...

bukan main happy lagi ye...dah tak takut dah cam tahun lepas..

 semasa dengar ucapan dari cikgu sekolah

 adam dpt hadiah utk pertandingan mewarna..dpt tmp ke-4 ( mmg aku tak sangka adam boleh menang .huhuhu )

seronok dpt hadiahkan?? besar plak tu

 lukisan yg berjaya...lukisan adam no 4 itu..

ada jugak hadiah utk pakaian ibu atau bapa yg menepati tema raya dam merdeka..ini kategori utk ibu

kategori bapa

pakaian baju merdeka raya...cute tau anak kacukan ni

lepas majlis penyampaian dan persembahan , ada jamuan kecil-kecilan .


ada soto nasi dan mee hoon sup..mmg mewah dgn makanan ..sedap plak tu

ok la  , ini sahaja utk entry jamuan merdeka raya di sekolah adam ..next , sambutan Pra birthday adam di open house rmh ucu

No comments :