Thursday, October 29, 2009

ke hospital ampang lagik....

wah...lagik sekali aku ke hospital ampang....kali ni menziarah kawan opis aku bersalin anak sulungnya iaitu nisa....tahniah ye coz dapat bby boy yang comel...rasa nak picit2 ajer....

kali ni pergi bertiga ajer - dilla dan paiz...member yang lain sepakat nak melawat nisa kat rumah mak dia di sentul...tak la aku ikut sbb aku dah ada plan lain...samada shopping atau buat taik mata ajer kat opis....ok la nisa selamat berpantang dan menuguruskan badan dgn jayanya....

baby boy yang comel dan putih lagik...namanya afiq

ibu baby Puan nisa....

tuan tanah yang ceria dapat jenjalan

pas tgk bby , kitaorg pun terus carik tpt makan ...lapar la...kali ni paiz bawak kitaorg makan kat great eastren mall - kozie corner...serious sedap....tq faiz sbb perkenalkan tmpt makan baru dan sedap kat area ampang ni...lain kali aku boleh pow ana soh belanja makan....hehehe....aku order nasi goreng kampung dan guava juice....sgt sedap walaupun mahal sikit tapi berbaloi-baloi....tmpt makan pun best....

setia tunggu makanan sampai..

sedap tau...dan byk...susah gak aku nak perabihkan tapi berjaya jugak..

suasana dlm kozie corner

ok la .....dah kenyang makan , terus balik opis ....kali ni aku jadik co-pilot yang dok belakang.....so bila dah kenyang start la mata cam nak terkatup gitu....nasib baik aku tak drive....syok dok belakang dpat lelap sekejap....kesudahnya masuk opis kul 3.00ptg....

No comments :