Thursday, February 11, 2010

shopping barang adam...

semlm adalah ari shopping tuk adam....tak ada la byk mana pun beli , just barang keperluan penting ajer susu dan pampers....tmpt yang selalu tuju adalah kat Manjaku Ampang Waterfront....barang2 kat situ , pada aku ,ok la...ada murah ...ada gak yang mahal...tapi ko kena la bijak membeli...kalau susu enfagrow tu , better aku beli kat sini dari care4 atau tesco sbb harga jadik sekali ganda...kalau kat kedai ubat cina , cam barang lama pulak....tak mo la....

seperti biasa , kalau bawak masuk budak adam tu ke dalm kedai ...wajib ambik coklat cadbury sekotak....rumah aku cam kedai runcit gamaknya...penuh ngan coklat dia ajer...

kalau eric ajer yang masuk ke dlm , cepat ajer keluarnya....kalau aku , mesti up sikit masa tu...harus la pusing2 dan belek2 baju kat situ....cantik2 semuanya...rega pun cantik (mahal)...kalau ada sales ,baru la boleh beli 2-3 helai baju....cam semalam , byk baju murah2...brand disney lak tu...apa lagik ... terus rembat 3-4 helai....sehelai t-shirt rm5.00...mau tak rambang mata aku tgk???dah la malam tadi , gaji dah masuk!!!mmm...seronok!!!
....rasa cam nak pegi lagik ajer....hehehehe

antara barang2 adam ...

No comments :