Wednesday, August 18, 2010

I LIKE....!!

lama tul tak update blog aku ni....rindunya tapi aku sibuk sejak 2 minggu lepas.....banyak betul benda yang aku kena buat....hish...tak payah story la....dan lagik satu , entah kenapa , aku pun malas nak beronline dari rumah...nanti arrr...bila keadaan dah stabil....hehehehe

oh ya...sekarang ni kat opis  , memasing dah dapat kerja baru..mmg aku ternanti-nanti kalau bos nak buat pembahagian tugas-tugas baru ni...maklumla , dah lama benor aku buat kerja-kerja lama iaitu key-in data...rasa cam nak muntah dah ....otak aku cam tak berkembang gamaknya....montot pun makin lebor rasanya sbb asyik duduk ajer....

la ni aku buat kerja-kerja faiz...buat invoice atau billing....very fresh job utk aku...masih lagik dlm tahap pembelajaran....verry the senang kalau dah expert cam faiz...tapi penat sikit sbb kena banyak berjalan ke sana dan kesini....tapi aku tak kisah...boleh kuruskan badan...hehehehe...meja aku pun sekarang ni mmg berserabut gila....


ok la...itu ajer nak beritau....hehehehehe

No comments :