Wednesday, August 11, 2010

YES !!! ESOK BALIK KAMPUNG

horey...tak sabar nak balik kampung ku di muar...rasanya lama betul aku tak balik....last balik  , raya cina ari tu...hehehehe...lama kan???

aku malas nak drive yang sebenarnya....hehehehe..la ni baru tau camana rasanya kalau kena drive sendiri....ngantuk dan penat sebenarnya....dulu2 kalau eric lambat sikit atau banyak sgt berenti kat kawasan R&R , aku mesti tarik muka masam...la ni baru tau???? maaf ek eric ye...

kali ni aku balik , sbb nak berbuka bersama-sama kakak dan mak...mesti seronok kan???tapi yang paling utama sbb nak jenguk ayahku yang semakin uzur sekarang ni...baru2 ni mak sms , ayah dah terpaksa dipakaikan pampers sbb kencing tak berenti ajer....pas tu dah mintak yang bukan2 dari mak ...salah satunya , 2 minggu lepas, mintak mak aku basuhkan kain batik lepas 2 helai....apakah??? lagik satu  , dia soh mak pakaikan kasut yang tak sempat dia sarung kat kaki ( dia beli sehari sebelum kena angin akhmar ) hish...seriau aku dgrkan....baik aku balik kampung tgk dia sebelum apa2 berlaku...Nauzubillah.....

utk pengetahuan you all , ayah aku sakit angin akhmar...lumpuh separuh badan ,ditambah lagik dgn penyakit kencing manis tahap maksimum dah....ni kali ke-2 dia kena angin akhmar dan lama dah dia lumpuh....selama ni mak yang jaga coz semua anak2 merantau ke kl  , jb dan Dubai...


ok la....jumpa semula you all ari senin depan...kat kg tak ada streamyx...so aku tak boleh online...
.

1 comment :

Teratak pena said...

moga-moga ayah k.ros cepat sembuh... balik tu elok-elok...