Thursday, January 13, 2011

DI KALA BOSAN..

pepagi sabtu , celik biji mata  ajer , angin nak merayap dah tiba....bosan arr dok rumah....time cuti2 cenggini la kita keluar cuci mata....huhuhuhu

pas buat sarapan nasi goreng campak- campak ..terus mandi dan siap-siap nak keluar....adam pulak dah tersengih2 ajer sambil mulut sibuk nak naik bas....mmm....mood aku tgh baik ni  , aku mengiyakan ajer la....

tapi pertama kali , arah destinasi adalah ke stokis Tupperware kat belakang DePlama Ampang Hotel...aku kena kesitu utk memenuhi order dari pelangan dan barang utk aku gak....parking tepi jalan utk mengelakkan dari kena bayar parking dan nak cepat....selesai membeli terus pi ke stesyen bas di Bukit Indah....

pas park keta depan taska adam...terus tuju ke bas...melayan adam ronda-ronda naik bas....destinasi dituju ke Ampang Point...suka la budak tu...tgk permadangan luar..cam biasa arr , cakap entah apa2 dlm bas....sampai kat ruang legarAmpang point , kebetulan ada pameran pengantin...siap ada khemah kenduri dan kompang bagai....hish ...ramai betul org....

kami berdua , setakat pusing2 kat watson di tkt 1 dan terus balik....lagik sekali naik bas ke Bukit Indah....
sampai  rumah  , memasing dah penat...sampai ke senja membuta 2 beranak kat rumah sahaja....hehehehehe

2 beranak berpoya2 dlm bas...

seronok la tu....

hasil borong kat stokis tupperware....terisi masa terluang aku ...heheheheh

setiap kali nak tgk ikan dia...mesti soh snap pic...ni aku layankan ajer....

2 comments :

::Deela:: said...

k.ros...sian aku tgk kan ikan si adam tu...ko bli arr bekas besar sikit...then terseksa aku tgk adam siap menonggeng nk tgk ikan dier weh...

rossysweety said...

dilla: dah beli la....dia mmg suka letak ikan dia kat lantai...macam tu la ari2...