Thursday, January 13, 2011

GERAMNYA!!!

GERAM BETUL LA.....


 semalam , ..sesambil tgk tv , aku urut la seluruh badan adam...tup-tup , aku tgk kat tulang kering dia ( kaki bawh lutut ) ada bekas lebam ...nampak gaya cam kesan cubit....aku rasa dari tahun lepas lagik aku dah nampak....bila aku tanya pihak taska , diorg kata tak tau.....semlm tu , bertubi2 aku tanya kat adam...kejap dia cakap ' abg buat...kejap dia cakap 'nisca buat'....ee...kalau tau sapa budak tu....siap la ko....ko belum rasa lagik aku cubit ko camana??? kalau nak tgk aku buat badan ko berlebam + kesan darah sikit , buat la lagik....

pepagi tadi  , masa anto adam kat skolah , aku tanya budak indon yang jaga bebudak...tolong tgk sikit adam memain ngan budak besor , sbb kaki adam dah lebam tu...aku terus tanya , ada ke budak nama nisa ke...ecah ke....dia kata ada...anak cikgu , selalu balik awal kul 3ptg....dia pun cakap , budak tu mmg selalu pukul budak lain...muka indon tu pun time cerita  , cam mencebik cam dia akui budak tu mmg jahat.....

rasa cam nak tunjal2 ajer dahi dia...kuang ajor...kecik2 lagik tgn tu cepat ajer nak pukul anak org.....ko nak rasa aku cubit ko sampai lebam tak??? p*****k punya budak!!!

eeee....geramnya!!!!!

No comments :