Thursday, January 6, 2011

FUHH...LEGA..

ingat lagik tak pasal n3 pasal aku tukar susu adam???kalau tak ingat , sila refer kat sini ek...

sekarang ni dah 3 pek aku beli...Alhamdulillah  , tekak dan perut adam pun nampak gayanya cam boleh terima rasa susu ni....berak dia pun ok...cam biasa...tak la cair atau keras sgt.....bila dah jadik camtu , rasanya boleh diteruskan . ari pertama beli pek yang 650gram baru RM24.10....kali ke-2 ni terus aku beli double pek 1.3kg RM44.++....berbaloi-baloi....

pasal makan dia pun , nampak cam berselera ajer....cam semlam, pas aku suapkan nasi goreng cina  ( adalah 10x suap dgn kuantiti yang banyak ) dia terus kata kenyang...aku soh minum air masak , tapi dia nak air milo...nasib baik balance air milo McD ada lagik dlm peti ais...bukak peti ais , dia nampak pulak buah anggur....dia nak makan lak...aku bagikan utk dia....adalah dlm 15biji gak la....abis...nampak buah epal , nak lagik....aku potong 4 daripada setengah biji...pun abis gak.....pas tu dia pulun air masak satu cawan....

selang sejam , dia nak susu pulak...aku buatkan 6oz...dia baring dan minum susu sengseorg sambil tgk tv....pun abis gak....kul 11mlm , sebelum tido , aku buatkan lagik susu 8oz.....pun abis gak .....mak ai......mmg  banyak gila la dia makan atau minum.....suka aku tgkkan...badan dia pun dah terasa semangat bila kita dokong.....suka la.....

2 ari lepas  , dia ternampak iklan besar kat tepi jalan pasal Scott Emulsion versi tablet utk kanak-kanak....beriya dia nak...katanya yummy!!!.....mmm....harus kena belikan sementara dia nak .......

 ini la susu adam terbaru......

la ni tgh berkira2 nak alihkan astro la....camana aku nak buat ni??

No comments :