Thursday, February 3, 2011

HAPPY HOLIDAY!!

weee...tak tau camana nak mulakan buat ayat ni...huhuhu..hati ni malas betul nak create blog tapi kesian pulak tgk blog aku yang dah bersawang ni...

sekarang ni aku tgh bercuti sakan...start dari ari selasa ari tu sampai la ahad sok...mau lebam aku dok rumah tau...nak balik kg , kereta aku tu cam problem ajer...tak pick-up lansung!!! maknanya , aku tak boleh tekan laju2 , camtu gak dia lari...apatah lagik kalau naik bukit , buat tension ajer.....mmm...penat tau aku ngan kereta tu...tak abih2 ngan masalah....

 thanks to google

oh ya , ari ni hari tahun arnab , selamat bergembira bagi kaum cina semuanya...aku dan adam , masih lagik kat rumah , tak tau nak kemana....adoi!!! tension jugakkan???

layan tv ajer la gamaknya....apa2 pun , selamat bercuti kepada semua...nanti arr , aku update lagik...

No comments :