Wednesday, February 9, 2011

BARUKU TAHU....

lately , aku cukup geram dgn kelisa aku tu...mana taknya , klu naik bukit , terasa berat sgt ...dah press myk tapi meter tpp ke 60-70km/jam....klu potong kereta lain pun sama gak....dah lama sikit baru terasa kereta tu memecut...adoi...riso betul aku dibuatnya...ada saja halnya???

semalam , aku bertekad jumpa ngan kawan eric ni...dia seorg pomen kereta yang cukup handal kat kawasan rumah aku ni....dan lagik  , charge yang dia kenakan dgn harga yang munasabah.......tak la potong leher atau tertipu macam kat kedai pomen yang lain....

ok la , berbalik kat cerita tadi ... pas aku explain pasal masalah kereta ni , dia pun setuju utk tgk-tgk kan kelisa tu....lebih kurang kul 8.30mlm , dia hantar kelisa dan beritau myk auto terlebih , dia buang sikit....pasal tu la buat kereta aku tak ada pick-up...dan lagik dia beritau , kereta boleh terbehenti kat jalan disbbkan itu....oooo...baru aku ingat , ari tu gi tukar myk hitam dan myk auto , org kedai bubuh byk sgt....mmm....macam-macam !!!!

la ni  , aku sikit-sikit ambik tau pasal enjin kereta...bukannya apa , utk kemudahan aku gak kalau rosak ke atau tersangkut kat tepi jalan raya....tak ada la mengelabah tak hengat....

pagi tadi drive ke opis , mmg best tul tekan myk , terus berdezup ....potong kereta org , naik bukit semuanya best ajer.........kalau macam ni , simpan semula niat nak tukar kereta la...hehehehe....

 wishlist no 2....kereta idaman kalbu....bila agaknya termakbul depan mata???

*

*

*

*

*

*


kumpul duit dulu  , tunggu kenari settle abis!!! huhuhu

No comments :