Thursday, July 26, 2012

AIR TEBU RM6.00 HENGGET???

hish...terbakar aku bila dgr sekampit air tebu berharga RM6.00 ??? tapi nak buat camanakan , dah naseb!!

memula planning nak beli air kelapa , tapi aku tgk air kelapanya cam byk air aje..isi kelapanya adalah 1-2 keping aje , pas tu sikit sgt...terus aku berubah selera ..tunjuk air tebu pulak , bila kakak tu sebut RM6.00 , nak tak nak , hulur jugak arr duitnya , terus tak ada selera aku beli makanan lain...huhuhuhu. balik rumah masak sendiri lagi  heaven kan???

ohh..mmg mengarut betulkan peniaga-peniaga ni??? nak cepat kaya kot??? mm..agak-agak le kan kalau nak amik untung pon?? tak sampai kemana pun duit tu...

k la , itu sahaja , sebelum balik , belikan 3 kotak mercun pop pop utk adam...malas aku nak tgk makanan yg lelain tu . cam hampeh!!!

air tebu cekik darah??

 dpt penuh satu jug ni...tapi idak le manis mana pun??

 mercun pop pop utk adam...3 kotak cuma RM2.00

4 comments :

Afne said...

adam, baik2 kang keluar angry bird dr pop pop tu hahahaa

Kesuma Angsana said...

wah mahal nyer!

rossysweety said...

Afne: last-last , mama dia yg dok main...dia mmg takut betul dgn mercun..

rossysweety said...

Kesuma angsana : mmg gile cekik darah kan??