Sunday, September 30, 2012

JUMAAT YG BESSSTTT

n3 semlam , pagi jumaat yg besssttt...sebabnya??? sebabbbb..ada org belanja kami dgn sarapan pagi yg mengenyangkan...ada kuih -muih yg banyak ...nasi lemak sebungkus dan org yg belanja tu , siap buatkan air nescafe 0 lagi tu...mmg kenyang  perut kami , warga finance pagi tu...

Thanks pada efa kerana sudi belanja utk semua tu...aku doakan semoga efa panjang umur , dimurahkan rezeki dan selamat bersalin nanti .

pelbagai kuih muih yg ada...

sambal nasi lemak mmg sgt sedap

 me with efa ( preggy mom )

tie gadies with hafiz

tengahari time , gaji pulak dah masuk , mmg seronok arrr...so , time tengahari , aku , zaza dan tie gadies berpakat nak ke jln TAR pula...oh ya , di sini  kami nak borong tudung ..mmg giler tgk tudung yg cantk-cantik cuma budget aje tak berapa nak ada ...tak mampu nak pakai tudung mahal-mahal , klu dulu , rega tudung aku adalah RM10.00 ..la ni dah up sikit dgn rega RM25 - RM30 sehelai...ok la ni..huhuhuhu

kat belakang tu , semuanya tudung...memang giler!!!

 pilih-pilih , jgn tak pilih

selesai shopping...kitaorg jengah kat Muaz Textile pulak

ni view kat dlm Muaz...sentiasa ramai org sbbnya mmg murah giler tudung,baju kurung,jubah dan lain-lain..klu ke Jln Tar , rasanya tak lengkap klu tak kesini .

ni tuan tanah...kat sini , aku shopping lite-lite aje...dah lari budget dah ni..huhuhuhu

penat bershopping , kami isi perut utk lunch di foodcourt dlm Semua House..tmptnya di ground floor..mmg banyak makanan...aku makan nasi campur dan ABC ( tie gadies sponsor )

with zaza

with tie gadies
ini la hasil rembatan kami

k la , itu sahaja story ari jumaat ari tu

2 comments :

Afne said...

perghhh.. ni bkn shopping ni borong namanya hahahhaaa

mana ABC yg org tu dok sebut2 nk belanja aku dulu ekk

rossysweety said...

mmg borong pun...dpt la rega murah sikit

ABC ko mintak ngan tie k...katanya , nanti dia belanja aku lagi sbb yg ni tak berapa nak best...fifi suker!!!