Monday, October 1, 2012

LAZADA LAGI!!

hai korang....

ni pic dah lama , tapi aku nak update jugak...klu dah namanya giler shopping , mmg non-stop arr shoppingnya...klu tak dpt gi ke kdai , online pun jadi jugak...janji daH buat budget yg mencukupi sehingga hujung bulan nanti .

k la , kali ke-2 aku shopping lagi kat Lazada.com.my ..sungguh mudah membeli-belah kat sini....oh ya , kali ni aku shopping thumdrive 8gb lak...tgk rega murah cam kat care4 , aku terus aje rembat seketul kat sini , bila lak nak pi care4kan?? rega???...baru RM19.00 seketul . kali ni , aku buat pembayaran secara online dlm cimbclik ye sbb klu buat penghantaran COD , akan dikenakan caj pulak...

k la , itu aje utk hari ni..cam tak ada mood nak taip sbb kaki aku dah gatal-gatal di gigit dek nyamuk...huhuhuhu..nanti arr sambung balik...nyamuk ni potong stim betul la...



ini la dia...huhuhuh

tuan tanah yg happy..


 kumpul lagi voucher ni...

No comments :