Friday, September 28, 2012

SHOPPING @ COSWAY

bila tibe time gaji , bukan main gumbira rasa hati...mana taknya kan , jam-jam tu jugak arr macam-macam benda nak dibeli...nak beli tu...beli ini...eee...klu dah kaki shopping , mmg ni la tabiatnya...huhuhuhu..

ni aktiviti aku time hari gaji..menjengah ke stokis cosway di Taman bukit Indah atau di taman kosas atau di careffour Ampang mmg menjadi kewajipan aku setiap bulan...apa lagi klu dok sini , harus la shopping kan??? ....ke sini , kalau tak membeli barang aku utk kegunaan sendiri , aku akan membeli barang kengkawn yg di order ...seronok tau melayan aktiviti cam ni , rasa cam nak bukak stokis sendiri aje..belikan utk member , bukannya aku dpt untung dlm segi $$ pun , just dpt kumpul kupon aje...itu aje la..huhuhuhu.

 k la , korang layan pic ni , mmg banyak gilerkan??? aku seronok ada aktiviti cam ni , at least dpt isi masa terluang aku tu...




No comments :