Tuesday, October 9, 2012

ANMUM ESSENTIAL LOYALTY PROMOTION

hai korang....dah lama tak update...cam malas sbb ada masalah kat setting....ari tu prob tak boleh upload pic...la ni tak boleh view komen dari pembaca pulak...haih!!! apa la kena dgn setting ni...fed-up tul...tu yg dok dendiam la sekejap blog aku ni...huhuhuuh

walau apa pun , aku ttp jugak nak update ...eh...aku ada blog k...harus la update..kang $$ nufnang tak bergerak la pulak .

oh ya ...hari ni , aku nak update pasal redemption dari susu Anmum..tahun lepas pun dah pernah redem 5 ketul...tahun ni nak redem lagi... ...aku baru ternampak iklan ni kat FB...terus rasa teruja nak join . time camni , aku suka la coz dpt benda free dan  , secara tak lansung , jimat la utk $$ seminggu dua berkat dari penebusan percuma dari Anmum ni . like last year  , tahun ni aku tebus lagi utk 5 pack susu Anmum Stage 4 500gram...

caranya ?? mudah aje...

terjah website Amnum ni dan print-out 5 copy borang penyertaan...eh korang...nak redem ni max hanya 5 kotak susu Anmum 500 grm sahaja utk seorg tau...pas tu  , korang kepilkan bersama 5 scoop 
( kaler purple ) sudu ( yg dihujungnya tu ) dan sekeping keratan bar code...pastu  , pos arrr....senangkan????? eh...jgn lupa tulis nama , alamat dan no tel pada setiap borang...senangkan???? klu tak paham jugak , tgk aje pic-pic yg aku tayangkan kat bawah camana caranya dan apa yg perlu dikepilkan .
 klu bernasib baek , boleh menang leap Pad ( games kanak-kanak ) secara percuma....mana la tau kan...kot la bernasib baek tahun ni???


print out dan isi borang ni...

pastu  , kepilkan bahagian hujung sudu ( kaler purple ) 5 kpg dan sekeping bar code..( klu sudu kaler kuning dah lain pulak jumlahnya...kena baca borang penebusan tu betul-betul ye ...)

ni koleksi hujung sudu dlm simpanan aku...hampir penuh jugak arr bekas tu

ni pulak kepingan bar code ....banyak tak??

see...sudah settle...pas tu korang pos...tunggu arr 5 pek susu Anmum sampai....nanti aku update k..

No comments :