Wednesday, October 10, 2012

X-RIDER @ GARDENS MID VALLEY

hai korang...ni nak update pasal aktiviti warga finance last friday...kali ni aku sebut warga finance ssb majoriti kengkawan finance involve dlm aktiviti kami hari tu .see...kesemuanya 18 org tau?!!! bukan mudah nak kumpul semua org supaya together-gether utk berjumba-jumbi camni?? sampaikan boss aku pun , turut sama .hehehe

meh aku cerita sikit pasal ni , namanya X-Rider....actually , menda ni more macam ride roller coaster tapi sambil tgk screen4D lah...korang bayangkan la...kerusi tu bergerak ala-ala roller coaster , ke kanan , ke kiri , ke depan dan ke belakang....wow!!! mmg best sangat-sangat...utk dptkan tiketnya , kena beli kat groupon , so dpt la diskuan yg banyak...tu yg reramai kami terjah tu .n tempatnya di aras 4 di Gardens  , Mid valley .

klu korang nak lagi tau , mmg superb giler naik ni ....di sini ada 4 seat dan kami kena pakai spec 4D dan bila perjalanan telah bermula ( screen memulakan tayangan  dan roller coaster mula  bergerak ) mmg arr amat menakutkan dan macam-macam perasaan ada ....kami amik perjalanan di dalam hutan dan dlm gua yg gelap , so ,bayangkan ada ular sawa , nyamuk , hantu , iguana melintas , batu besar , kena redah pokok-pokok kelapa yg ganggu perjalanan  dan jalan roller coaster yg pecah dan putus , cerunan yg curam dan semua tu kena kami lalui....arghhh....mmg terjerit -jerit dok dlm tu sampaikan tekak aku perit sbb menjerit .

korang tengak aje la pic aku dan kengkawan  , walauapa pun , mmg terbaek !!!!

memula  , kena beli voucher kat sini ye....klu belum jadi ahli , sila daftar nama dulu ye...



kita zoom dekat  sikit...


tmptnya kecik aje...dlm tu ada seat yg boleh muat 4 org dan screen tv 42 inci...tu..korang nampak tak landasan roller coaster tu kat dlm screen??...

sebelum masuk , bergambar dulu...ni aku bersama jue

tuan tanah

jom kita ber X-rider!!!!

kat luar , disediakan screen besar utk org luar tgk kami yg kat dlm ni...org kat luar , dok gelakan kami yg ketakutan dlm tu......ada yg nak tercabut tudung pun ada tau!!

ni utk kanak-kanak...sekali ride cuma rm10.00 aje

dah siap...semua org dah merasa naik X-Rider ...

lepas bergambar bagai , jom terjah ke foodcourt gardens...yg mana nak shopping , proceed arr dgn agenda tersendiri...

ABC terbaek....mmg betul-betul sedap..sampai la ni teringat-ingat tang kesedapannya...cuma RM6.00 aje

aku amik lunch menu , nasi pataya , kerabu mangga , tom yam sup dan dpt sepotong buah tembikai sbg pencuci mulut.. semua ni cuma RM9.50 aje..mmg berbaloi-baloi dgn rega dan quantitynya..sedap lak tu

with zaza

jom bergambar lagi!!!

k la , setakat ari ini sahaja ye...klu ada story lagi , aku update ..oh ya , for next groupon diskaun , aku terjebak utk beli voucher Auntie Anne's pulak...nanti arr aku update..promosi bermula pada 13/10 - 31/12/2012...


No comments :