Wednesday, October 17, 2012

CUTI HUJUNG MINGGU @KAMPUNG

hai...ni pic aku bercuti kat kampung weekend ari tu...hari jumaat aku dah pun sampai di Muar setelah berhempas pulas drive di kala hujan yg sangat lebat sampaikan tidak nampak jalan dan banjir sana sini . fuh!!! mmg betul-betul mencabar arr...bersemangat tul aku nak balik kampung hari tu , redah aje la halangan ...mujur juga lepas aje kawasan rehat seremban , keadaan menjadi pulih spt biasa...mmg besar tul kekuasaan ALLAH , lansung tidak turun hujan dikawasan itu sehinggalah di Muar .

Oh ya , aku balik kampung hari tu coz ,nak menghadiri majlis perkahwinan 2pupu aku ( mak dia sepupu aku , so si pengantin tu anak sepupu aku tu arr) maka jadi arr 2 pupu....ye ye aje aku ni...hehehehehe

k la...layan aje la pic -pic ni...aku stay kat kampung tak lama ...hari jumaat sampai , hari ahad kul 11.00 pagi dah chow...cuti tinggal sikit , maka mmg tak arr aku nak dok lelama...


sebelum pi majlis , harus berposing dulu depan rumah

ini la pengantinnya....cantik....pink gitu!!

majlis dibuat kat perkarangan klinik kesihatan parit bakar

selesai makan , jom pi shopping ..ada org nak beli baju raye...cepat sikit makan tu,jgn nak tersengih-sengih lagi!!!

aku amik pic mak cik ni coz suara dia mmg mantap giler....fuh!!! mmg terbaek arr...

lepas balik dari kenduri kahwin , 2 kereta berdezup ke kedai RM2.00 pulak  dan seterusnya ke bandar Muar utk tempah baju dan beli baju raye...lepas tu kami lepak kat tanjung emas muar , makan mee rojak dan pekena ABC sikit...haus seh!!!

ABC saya punya!!

lin , mak cik dan teh ...terima kasih makcik , lain kali belanja kfc lak ye

ecah dan mak saya

tuan tanah yg comel gitu...kekeke

anakanda yg tak kisah nak makan...asyik kejar la kejar burung merpati tu..

suka betul dia dgn burung-burung tu...


mee goreng saya punya...org lain makan mee rojak aje..huhuhuh

jemput makan semua...bismillah...

dah penat kejar burung , main belon lak...

otw nak balik pt unas...

hari ahad , aku dah pun bertolak balik kl...kul 11.30 pagi masuk highway tangkak , kul 1.15 dah pun sampai sg besi ...sebelum balik ampang , singgah kat McD sg besi utk lunch dan jumpa ana....bagi dia frame dan album kahwin ari tu...



budak ni makan banyak...kelaparan sudah!!! sampai 5x dia mintak sos tomato ...ni mkn fries ke makan sos ni??



bukti , buruk lantak 3 ekor ni..huhuhuh

4 comments :

Anonymous said...

seronok kan bila balik kg !

Afne said...

silap tu... ko sepupu ngan mak pengantin. so adam dgn pengantin br dipanggil 2 pupu.

weehh lin makin kurus arr skrg. ko kemain happy aku tgk ehh

Unknown said...

KA : mesti la seronok...tapi bab nak drive tu yg malas..huhuhu

Unknown said...

afne: aku pun tak reti nak terangkan camana...apa-apa pun dia sepupu aku ..kekeke