Friday, October 19, 2012

MAKAN-MAKAN WITH FCD


hai korang...salam jumaat utk pagi ini . la ni system down , so ada bannnnyyyyyaaak masa nak tgk internet..hahhaha...tapi sebelum tu  , kena siapkan dulu report weekly k...baru boleh bersantai-santai...

k  , la , ni aku dan kengkawan kat unit finance TSSSB , lately kami selalu aje makan-makan kat opis..ye la , pressure kerja dah tak ada  ,so ini la masanya kami boleh tersenyum dan makan-makan camni tanpa gangguan...kalau dipikirkan  secara normal , mmg boleh aje kerja tu siap even dlm mood santai camni kan?? mmm...apa-apa la , malas nak pikir la benda dah berlalu .

back to my story , ni aku ngan kengkawan , lunch together-gether camni mmg best...dah lama tak buat cenggini kan???

ni tuan tanah yg super duper comel..kekekeke

kengkawan yg dekat dgn aku.. ye la  , mereka duduk belakang dan kanan aje...

antara kengkawan finance yg lain 

effa dan dilla...

last week , ada makan-makan lagi time breakfast , kali ni pulut kuning lak...dibawa oleh amy ...ada pulut kuning , rendang ayam , serunding ayam dan teh o panas , fuh...mmg terangkat arr serunding dan rendang ayam tu....ada apa-apa maksud ke bawak pulut kuning tu???...oh ya , si tuan badan dpt perhijrahan baru rupa-rupanya...

FYI , mulai bulan depan  , beliau akan ke TM Perak dan secara rasmi bakal menjadi milik org....kekekeke...apa-apa pun , tahniah 2 perkara utk amy dari kros ye...dah balik ke kampung sendiri nanti , jgn lupa warga finance yg nakal-nakal ni..dan klu makan nasi minyak tu , jgn lupa jemput kami semua....huhuhuhuhu  


sebekar besar tupperware pulut kuning dari org yg berhajat ... :)

saya punya bekas cinonet aje..huhuhuhu

hari selasa lepas , berpakat satu FCD nak lunch nasi kandar lak..kali ni nasi kandar Zainol dari PJ jadi pilihan...maka , aku pun join jugak arr utk mencuba sesuatu yg lain dari hari-hari biasa  . mmmm..boring gak tau  , klu asyik nasi campor aje , sesekali mau jugak tukar selerakan??? so , haruskan masukkan nama dlm list ..see...panjangkan???

klu bab makan , mmg laju aje aku masuk nama sendiri..

kuah diasingkan...mujur juga dibuat camni...

2 beg besar nasi kandar yg telah diorder..pastu bayar k , itupun selepas sedawa..kekekee

ni menu aku...aku nak lauk ayam goreng dan telur ikan ...disetiap bungkusan ada sayur kobis  goreng..reganya RM8.00 aje...

makan besar lagi bersama kengkawan 

aku dan tie gadies

Pagi ni , sarapan kami di taja oleh nissa...sebekas tupperware pulut kuning dan rendang ayam dan juga mee goreng...k.pah pula siap buatkan air teh O....mmg best arr klu ari-ari camnikan??? boleh gemuk aku dibuatnya....see...kami selalu makan-makankan??? itu la tandanya kami HAPPY!!!!

nissa bawak pulut kuning sebagai meraikan birthday rana ( anaknya ) yg setahun 6 bulan...Happy Birthday to Rana ye......InsyaAllah , this coming december , rana dpt adik lagi...

pulut kuning lagi...
abg chik cakap , dia tak boleh makan pulut , nanti dia gagap...arr..aku tgh mmg gagap pun!!! kekekeke

mee goreng yang sedap...

rendang ayam pun sedap dan mantops


ni sarapan-sarapan saya....semuanya aku makan dan akhirnya kengantukan sudah!!

No comments :