Friday, February 1, 2013

CUTI-CUTI LANGKAWI - PART AKHIR

ni n3 lagi beberapa jam aku dan keluarga berada di bumi langkawi . flight tiket kul 12.40 tengahari , tapi seawal kul 9.30pagi  kami dah terpacak kat Airport Langkawi nun . hehehe...maklum la first time  , mmg kalut..takut bebenor tertinggal flight , pada aku kalau tertinggal tren atau bas ok lagi , klu tertinggal fligt , mau naya aje kesnya..tiket tu klu dpt murah  ok la jugak...azab jugak nak keluar $$ nanti...huhuhu

perjalanan dari motel ke lapangan terbang  , cuma amik masa 15 minit sahaja...sgt dekat k..jadiknya kami dah terawal sampai ni...tak apa , tak jadik kesalahan k...just menunggu dgn tenang aje la kat dlm airport langkawi yg kecik tu . sesampai di situ , lin terus pulangkan kereta , dan aku dok tunggu dia di dlm....nah!!!! see bag kami yg dah beranak pinak ni...tinggi menggunung dgn barangan shopping kami .


beg dah bertambah-tambah....adoi..penat nak memunggah ni..

 sebelum tu , kami bersarapan pagi di restoran MarryBrown yg ada dlm airport ni..pekena set nasi lemak yg simple..budak ni aku belikan mushroom soup dan air milo aje...lama jugak kami lepak dlm ni .
 sarapan kami pagi tu..jemput makan..

 sementara tu , kami memasing berurut badan kat kerusi gintel yg disediakan...cuma rm1.00 utk 3 minit berurut . lega sikit sengal-sengal badan ni

 kul 11.00 pagi , kami dah ke kaunter check in ..nasib baek luggage kami tak exceed 30 kg..klu idak , harus la kena bayar extra charges..utk barang kaca , aku bawak masuk flight


kul 12.30tghari , kami semua dikehendaki beratur dan standby masuk flight...time ni la peluang aku snap pic ..sebagai tanda bukti kaki dah jejak masuk flight AA...eee..sangat poyo kan??hahaha..tak apa , aku tak kisah apa org nak cakap..aku mmg jakun naik kapal terbang , maklum la , time kanak-kanak dulu , mak n ayah keja ngan gaji kecik  , bila dah ada duit sendiri ni , baru nak merasa...

 hehehe...bila la lagi nak merasa berholiday camnikan?? semua ni kenangan pada aku yg kekal abadi

 selamat tinggal Langakwi!!! klu ada rezeki dan umur panjang , akan aku jejak kaki lagi ke sini...

 perjalanan ke KL...sgt cantik dan indah permandangan di atas langit biru...SubhanaAllah

cantikkan??? pukul 1.40ptg , kami selamat sampai di lapangan terbang LCCT...Alhamdulillah , Allah permudahkan perjalanan dan urusan kami sepanjang pergi dan balik kami sekeluarga...

 k la , setakat ini sahaja cerita percutian ke Langkawi ini , next n3 pasal souviner k..apa-apa pun , harap korang tak jemu dgn cerita percutian aku ni .  k ..kami tgh merancang nak ke satu tmpt lain pulak , harap-harap plan kami ni menjadi kenyataan sekiranya tiada aral melintang  . InsyaAllah .

No comments :